БІРІНҒАЙ ЖАЛПЫРЕСПУБЛИКАЛЫҚ АТА-АНАЛАР ЖИНАЛЫСЫ Жаңа оқу жылында балаларды оқыту туралы » “Ескелді ауданы әкімдігінің Т.Рүстембеков негізгі орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен” коммуналдық мемлекеттік мекемесі
"Жетісу облысы білім басқармасының Ескелді ауданы
бойынша білім бөлімі" мемлекеттік мекемесінің
"Т.Рүстембеков атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72836) 3-74-40
Нашар көрушілер
нұсқасы
20
август
2020

БІРІНҒАЙ ЖАЛПЫРЕСПУБЛИКАЛЫҚ АТА-АНАЛАР ЖИНАЛЫСЫ Жаңа оқу жылында балаларды оқыту туралы

5  «А» сыныбында өткізілген жалпы ата-аналар жиналысының хаттамасы. 

Хаттама № 1

                                                                                              20   тамыз  2020 жыл

Жалпы ата-аналар саны – 21

Қатысқаны – 21                                              

Күн тәртібінде: 

1.Жаңа оқу жылын ұйымдастырудың ерекшеліктері. 

2. Қашықтықтан оқыту режимінде санитарлық талаптарды сақтау.

3. Баланың оқу режимі және демалысы.

4. Ата-ана мен баланың қарым-қатынас психологиясы.

Тыңдалды:

Бірінші сұрақ бойынша сынып жетекші Турдиева З.Ж.  ата-аналарды жаңа оқу жылын ұйымдастырудың ерекшеліктерімен ата-аналарды таныстырды.  Ол 2020-2021 жылғы оқу жылында қазіргі эпидемиологиялық жағдайға байланысты еліміздің барлық мектептерінде  қашықтан оқыту  жоспарланын, ата-аналарға егжей-тегжейлі түсіндіріп, сұрақтарға жауап берді. «Онлайн жиын барысында сынып жетекшілер оқушыларының ата-аналарына қазіргі эпидемиологиялық жағдайда мектептің қандай оқыту форматын таңдағанын түсіндірді. Сондай-ақ бүгін балалары қашықтан оқитын ата-аналар үшін білім беру платформаларының мүмкіндіктері көрсетілді. Айта кетейік, Білім және ғылым министрлігі қандай да бір білім беру интернет платформасын таңдауға қатысты шешім қабылдамайды. Әрбір мектеп қашықтан оқытуды ұйымдастыруға негіз болатын интернет платформаны өзі таңдайды. Өткен оқу жылының төртінші тоқсанындағыдай, дүйсенбіден жұмаға дейін «Балапан» және «Ел-Арна» республикалық телеарналарында қосымша білім беру ресурсы ретінде пайдалану үшін телесабақтар көрсетіледі.Санитарлық-эпидемиологиялық жағдай жақсарған кезде, мектеп біртіндеп әдеттегі дәстүрлі форматтағы  қызметін бастайтын болады.Оқу процесін қашықтан ұйымдастыру үшін мектеп  bilimland пен WhatsApp платформаларын таңдады. Сынып жетекші мектеп таңдаған Интернет-платформаның функционалдық ерекшеліктерін түсіндіріп кетті.  Сонымен қатар карантиндік және шектеу шаралары жағдайында оқу жетістіктерін бағалау жүйесіне қатысты уақытша өзгерістер енгізілді. Жаңа оқу жылында тоқсан сайын бөлім үшін 1 жиынтық бағалау жұмысы және тоқсандық 1 жиынтық бағалау жұмысы жүргізіледі. Сол жұмыстардың нәтижесі және оқушының тоқсан бойын жинаған балдарының көрсеткіштері негізінде тоқсандық баға шығарылатын болады.

Екінші сұрақ бойынша сынып жетекшісі қашықтықтан оқыту режимінде санитарлық талаптарды сақтауы туралы айтты. Оқу процесі қалай ұйымдастырылатынына тоқталып кетті. Мұғалімдер сабақтарды сабақ кестесіне сәйкес өткізеді. Бағалау, кеңейтілген түсініктеме электронды kundelik.kz журналдарда жүргізіледі.  Оқу тапсырмалары ұсынылған көлемнен аспайды.

        Мұғалім кері байланысты электрондық журналдың мүмкіндіктері арқылы, электрондық журнал болмаған жағдайда – қолжетімді байланыс түрлері арқылы ұсынады.

Білім алушылар үшін, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар үшін қажет болған жағдайда жеке консультациялар өткізеді.

Ата-аналар балаларды қашықтан оқыту кезінде мүмкіндігінше келесі жағдайларды ескеру қажет:

- дербес компьютердің, ноутбуктің, планшеттің, смартфонның бар болуын;

- сымды немесе сымсыз (3G немесе 4G / LTE) интернетке (кең жолақты) қосылу;

- динамик пен микрофонның болуы-кіріктірілген немесе USB немесе сымсыз Bluetooth;

- жұмыс атмосферасын құру, сабақ/оқу сабақтарын өткізу кезінде үй-жайда тыныштықты сақтау;

Күн сайын кестеге сәйкес сабақтарға/оқу сабақтарына қатысады.

Орындалған оқу тапсырмаларын Интернет - платформалардың, электрондық журналдардың мүмкіндіктері арқылы тіркейді немесе электрондық пошта, WhatsApp арқылы жібереді.

Оқу режимін, қысқа үзілістер, демалыс және ұйқы режимін сақтайды.

Қашықтан оқыту кезіндегі баланың жұмыс орны

Баланы қашықтан оқытудың өзіндік ерекшеліктері бар және ата-аналардан кейбір ережелерді ескеруді талап етеді.

Біріншісі - сіздің пәтеріңіздің жағдайында мүмкіндігінше арнайы оқу кеңістігін құру.

Сіз баланың жұмыс орнын қай жерде жақсы орналастыру керектігі туралы ойлануыңыз керек. Ол бірнеше маңызды талаптарға жауап беруі керек:

- жұмыс үстелі табиғи жарыққа жақын болуы керек;

- баланың жұмыс орны жас балалардың қол жетімділігінен алыс орналасуы тиіс;

- жабдық үй жануарларына қол жетімді болмауы керек;

- жарықтандыру үшін қарапайым шамдарды қолдануға болады, жарық жоғарыдан пернетақтаға түсуі керек;

- жетекші қолдың жағында (әдетте оң жақта) баланың қолмен жұмыс істейтін үстеліне, қағазға жазу үшін орын қалдыру керек.

Баланы компьютерде жұмыс істеуге үйрету сабақтарына қызығушылық таныту өте маңызды. Сабаққа арналған киімді таңдаңыз

.

       Үшінші сұрақ бойынша сынып жетекшісі ата – аналарға қашықтан оқыту кезіндегі баланың оқу тәртібі және демалысы туралы айтты.

         Қашықтан оқытуға мәжбүрлі көшу әдеттегі өмірге түзетулер енгізеді. Балалар күн тәртібін бұзады, оларға жаңа талаптар қойылады және өзін-өзі тәрбиелеу бөлігінде қосымша жүктеме түседі. Мұның бәрі балалардың үлгеріміне және денсаулығына әсер етуі мүмкін.

         Осыған байланысты ата - аналардың басты міндеті-балалардың оқуға деген қызығушылығы жоғалмауы үшін қашықтан оқыту үрдісін ыңғайлы ету. Сондықтан жаңа жағдайда баланың күнін дұрыс ұйымдастыру өте маңызды, онда оқуға, ойын-сауыққа және демалуға уақыт жеткілікті болады.

         Қашықтан білім алушылар үшін әмбебап күн тәртібін құру қиын, өйткені барлық отбасылардың жағдайлары, мүмкіндіктері мен талаптары әртүрлі, бірақ бірнеше маңызды сәттерге назар аудару қажет.

         Балаға карантин демалыс емес, аурудың алдын алуға бағытталған уақытша шара екенін түсіндіріңіз. Оқу тоқтатылмайды, бірақ қауіпсіздік мақсатында мектепте емес, үйде өтеді.

         Күн тәртібін қайта ойлап табудың қажеті жоқ, әдеттегі кестеден бастаңыз.

         Сіздің балаңыз мектепке барады деп елестетіп көріңіз, сондықтан оны таңертең бір уақытта ояту керек. Әрине, үйде тұратын ата-аналар да жеке үлгі беру үшін ерте тұруға мәжбүр болады.

Ұйқыдан тұру және гигиеналық процедуралардан кейін кішкентай таңертеңгілік жаттығулар жасау ұсынылады.

Таңғы астан кейін балаңызға оқуға бейімделу үшін 10-15 минут демалыңыз.

Сабақтар арасында кішігірім үзілістер болуы керек (әдеттегі үзіліс).

Содан кейін дене энергия қорын (түскі ас) және тағамды сіңіру уақытын қалпына келтіруі керек. Түстен кейінгі кезеңде бала шығармашылық қызметпен айналыса алады, танымдық бейнелер көре алады, үйде көмектеседі.

Сағат 16.00-ден 18.00-ге дейінгі уақытты жаңа білім алу немесе үй тапсырмасын орындау үшін пайдалануға болады.

Ұйқыдан бір сағат бұрын телефонды, планшетті және теледидарды пайдалануды,гаджеттерде ата-аналық бақылау функциясын түнгі уақытта сөйлесу, ойнау мүмкіндігін шектеңіз.

 Баланы ұйықтамас бұрын, бөлмені желдетуді ұмытпаңыз.

Соңғысы, егер әлі де күш болса, балаға ұйқыға дейін кітап оқыңыз. Оны жаңа білім алуға, көмекке және оптимистік көңіл-күйіңізбен бөлісуге деген ұмтылысы үшін мадақтаңыз.

Нақты тәртіпке үйреніп, бала не істеу керектігін және қай уақытта жасау керектігін нақты біледі. Ересектер тарапынан назар мен мақұлдау балалардың жауапкершілік сезімін қалыптастыруға шабыттандырады және көмектеседі.

  Баланы өз бетімен жұмыс жасауға және оқуға қалай ынталандыруға болады?

Баланың оқуға деген ынтасын арттырудағы ең тиімді себептері:

оқымысты, білімді адам болуға талпыну; 

қарым-қатынас шеңберін кеңейтуге ұмтылу;

өз қабылеттерін дамытуға және көшбасшы болуға ұмтылу;

оқу «қажеттілігі» (оқушы мәртебесі).

Жеке мысал мотивацияда үлкен рөл атқарады. Балалар ересектердің іс-әрекетін өздеріне  көшіреді. Егер ата-аналар үнемі кітап оқып, өмір бойы оқуды жалғастырса, мәдениетке қызығушылық танытса және әуес ісіне уақыт бөлсе, бала білім алуға ұмтылады.

Мотивацияның екінші компоненті - оқу жетістіктері.
 Баға білімнің көрсеткіші емес. Сізді электрондық баға емес, баланың нақты білімге қызығушылық танытатындығыңызды айтыңыз. Алынған білімді тәжірибеде қалай қолдану керектігін көрсетіңіз. Балалардың талпыныстарын қолдаңыз.

Теледидар сабақтары әлеуметтік желілерде жарияланған кестеге сәйкес өтеді.

Теледидар сабақтарының ұзақтығы 10-15 минуттан тұрады.

   Төртінші сұрақ бойынша сынып жетекшісі ата – аналар мен балалар қарым-қатынасының психологиясына тоқталып кетті.

         Баланың жеке басын құрметтеңіз. Өз әрекеттеріңізде озбырлыққа жол бермеңіз.

         Тиісті өзін-өзі бағалауды қалыптастырыңыз. Өзін-өзі бағалауы төмен адам үнемі біреудің пікіріне байланысты. Жоғары - билік мойындамайды, басқалардың пікірімен саналмайды.

         Баланы отбасының нақты істерімен таныстырыңыз. Оған қажетті үй тапсырмаларын, тапсырмаларын орындауды талап етіңіз.

         Баланың ерік-жігерін дамыту. Оған шыдамдылық пен батылдықты танытуға үйретіңіз. Мақсатқа жету үшін күш салуды үйреніңіз.

         Баланы жоспарлауға, іс-қимыл жоспарын құруға үйретіңіз. Үлкен және күрделі істі бірқатар нақты әрекеттерге бөлу.

         Оны басқа балалармен, адамдармен қарым-қатынас жасауға үйретіңіз. Ата-аналық мінез-құлықтың оңтайлы моделін көрсетіңіз.

         Баланың адамгершілік қасиеттерін қалыптастырыңыз: мейірімділік, әдептілік, жанашырлық, өзара көмек, жауапкершілік.

         Отбасылық өмірдің әдеттегі ырғағын мүмкіндігінше сақтаңыз немесе жаңа отбасылық дәстүрлерді (ойындарды) жасаңыз, әсіресе егер балалар үйде қалуы керек болса. Балалардың жасына сәйкес үй іс-шараларына қатысуын қамтамасыз етіңіз.

         Мүмкіндігінше балаларды құрдастарымен ойнауды және қарым-қатынасты жалғастыруға шақырыңыз.

         Стресс пен дағдарыс кезінде балалар әдетте ата-аналармен қарым-қатынасқа көбірек бейім. COVID-19 жас ерекшеліктеріне қарай балаларыңызбен талқылаңыз.

         Егер сіздің балаларыңызда проблемалар болса, онда бұл мәселелерді бірлесіп шешу олардың алаңдаушылығын жеңілдетеді. Балалар өздері үшін қиын кезеңде өз эмоцияларын қалай басқаруға болатындығы туралы түсінік алу үшін ересектердің мінез-құлқы мен эмоцияларын бақылайды.

Қарапайым түрде балаларға не болғандығы туралы фактілерді беріңіз, қазір не болып жатқанын түсіндіріңіз және оларға осы ауруды жұқтыру қаупін қалай азайтуға болатындығы туралы олардың жасына байланысты түсінуге болатын сөздермен нақты ақпарат беріңіз.

Балаларға коронавирустың берілу жолдары туралы айтыңыз. Егер вирус жұқтырған болса, басқа адамдардан COVID-19 жұқтыруға болады. Ауру адамнан адамға жөтелу немесе түшкіру кезінде COVID-19 науқастың мұрнынан немесе аузынан бөлінетін кішкентай тамшылар арқылы берілуі мүмкін. Бұл тамшылар адамның айналасындағы заттар мен беттерге түседі. Басқа адамдар алдымен осындай заттарға немесе беттерге, содан кейін көзге, мұрынға немесе аузына тиіп кетуі мүмкін. Сонымен қатар, инфекция COVID-19 бар адамды жөтелгенде немесе түшкіргенде пайда болатын кішкентай тамшыларды ингаляциялау арқылы пайда болуы мүмкін. Осы себепті науқас адамнан 1 метрден астам қашықтықта болу керек.

Инфекциядан аулақ болуды түсіндіріңіз:

- суық тию және ЖРВИ белгілері бар адамдармен байланыс жасамаңыз (мұрыннан су ағу, жөтел, түшкіру және т. б.);

- көпшілік іс-шараларға (кинотеатрларға, студияларға, секцияларға, театрларға, цирктер, филармониялар, консерваториялар, т.б.); 

- қолды сабынмен мүмкіндігінше жиі жуу;

- мүмкіндігінше, көзді, ауызды және мұрынды қолмен ұстамаңыз;

- мүмкіндігінше, қоғамдық орындардағы тұтқаларға, сүйеніштерге, басқа да заттар мен беттерге қол тигізбеңіз;

- сәлемдесуден, сүюден және құшақтасудан аулақ болыңыз;

- салауатты өмір салтын ұстану, уақытында ұйықтау және ұйықтау, теңгерімді тамақтану және үнемі жаттығулар жасау.

Бөлмені үнемі желдетіп, ылғалды тазарту қажет екеніне назар аударыңыз. Бұл іс-шараларды бүкіл отбасы үшін көңілді ойынға айналдырыңыз.


Қаулы:

1. Жаңа 2020-2021 оқу жылында оқыту bilimland және WhatsApp оқыту платформалары  таңдалсын.

2. Оқытудың қашықтықтан оқыту режимінде санитарлық талаптары сақталсын.

3. Баланың оқу режимі мен демалысын ата – аналар  ұйымдастырып, сақталуын қадағаласын.

4. Ата-ана мен баланың қарым-қатынас психологиясы дұрыс бағытқа қойылсын.

Хатшы:                                 Сәрсенбекова Нұргүл

Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив
Emiliobus
30 мая 2021 05:41
заказ шаров

----

Я буду краток и понятен

----


slotscity.ua

----

Сколько нужно, все бери

----


займ без отказа на карту мгновенно круглосуточно