«Қашықтықтан оқыту жағдайындағы формативті бағалау және кері байланыс» тақырыбында өткен аудандық семинар хаттамасы » “Ескелді ауданы әкімдігінің Т.Рүстембеков негізгі орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен” коммуналдық мемлекеттік мекемесі
"Жетісу облысы білім басқармасының Ескелді ауданы
бойынша білім бөлімі" мемлекеттік мекемесінің
"Т.Рүстембеков атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72836) 3-74-40
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » «Қашықтықтан оқыту жағдайындағы формативті бағалау және кері байланыс» тақырыбында өткен аудандық семинар хаттамасы
30
март
2021

«Қашықтықтан оқыту жағдайындағы формативті бағалау және кері байланыс» тақырыбында өткен аудандық семинар хаттамасы

Ескелді аудандық әдістемелік кабинетінің ұйымдастыруымен Т.Рүстембеков атындағы орта мектеп базасында   «Қашықтықтан оқыту жағдайындағы формативті бағалау және кері байланыс»  тақырыбында өткен аудандық семинар хаттамасы



Қатысқандар- Бақтыбай Жолбарысұлы АОМ, С.Сейфуллин АОМ, Жастар мектебі, Жаңалық мектебі. 

Қатыспағандар- 

Күн тәртібінде:


  1.  Семинардың ашылуы, жоспармен таныстыру 
  2. Тәжірибе бөлісу алаңы
  3. Рефлексия 


Күн тәртібіне сәйкес  алғы сөзді аудандық білім бөлімінің әдіскері М.Е.Бодауов бастап, бүгінгі семинардың өткізілу барысымен таныстырды. Ол өз сөзінде аудандық білім бөлімінің жоспарына сай    сәуір  айында  Т.Рүстембеков АОМ  базасында «Қашықтықтан оқыту жағдайындағы формативті бағалау және кері байланыс» тақырыбында вебинар жоспарланғанын айтты. 


Семинардың мақсаты: оқушылар өздерінің оқудың қандай сатысында тұрғанын, қандай бағытта даму керек және қажетті деңгейге қалай жету керек екендігін анықтау

Міндеті: оқушылардың оқу жетістіктерінің дамуы мен өсуіне әсер ететін сабақ барысындағы негізгі үдеріс. Ол мұғалімге сынып оқушыларының білімін қадағалауға, жоспарына түзету енгізуіне, ал оқушыларға өз оқу жетістіктерін өздері бақылауына және одан әрі өзінің даму бағыттарын анықтауға мүмкіндік береді.

Келесі сөз Т.Рүстембеков АОМ әдіскері А.Б.Қапасоваға берілді. Қапасова А.Б. вебинар бағдарламасымен таныстырып, семинарға қатысушыларға  жұмыстарына сәттілік тіледі.

Семинардың 2 бөлімі   Едельбаева Асмарал Турсынказиевна қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі сөз алып, «Қазақ тілі мен әдебиет сабақтарында қалыптастырушы бағалауды тиімді пайдалану» тақырыбын таныстырды, ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАУ: өткізіледі: Мұғалім және оқушының қатысуымен  тоқсан барысында 

  • өткізеді; Ақпараттандырады: материалды оқу барысында  тапсырманы қаншалықты дұрыс орындағаны жөнінде оқушылар ақпарат   алады; оқушының ілгерілеуі жөнінде мұғалім ақпарат алып, оқыту үдерісіне өзгерістер енгізе алады. 

Оқушының қызметі: Оқу үдерісіне белсене қатысады; Бағалау критерийлері мен дескрипторларды түсінеді; өзін-өзі бағалайды/бірін-бірі бағалайды. Мұғалімнің қызметі: оқу мақсаттарына сәйкес бағалау критерийлерін анық жазады; бағалау критерийлеріне  сәйкес тапсырмалар құрастырады; тапсырмаға дескриптор құрастырады; оқушыларға тиімді кері байланыс береді; оқыту мен бағалау үдерісіне түзету енгізеді;

Өткізілу формасы: Қалыптастырушы бағалау тапсырмаларын құрастыру алгоритмі: Нәтиже: Оқу мақсаттарына   шолу; Ойлау деңгейлерін сәйкестендіру; Бағалау критерийлерін анықтау; Тапсырмалар құрастыру; Дескрипторлар құрастыру. 

Қазақ тілі сабағындағы ҚБ формалары: ОМ: Мәтінді түзету және редакциялау

Әрекеттер:

1.Әр түрлі мәтін (хат, әңгіме т.б.) жазады.

2.Өзінің және өзгенің жұмысын түзетеді, тұжырымдайды.

     «ПЛЮС-МИНУС-ҚЫЗЫҚТЫ» 

 «П»-«плюс»  бағанына комментарийде ұнаған нәрсе жазылады: ақпарат, кеңес, т.с.с. 

«М»-«минус» бағанына комментарийде ұнамаған немесе түсініксіз сәттері, оқушы пікірі бойынша оған ешқандай қажеттілігі жоқ ақпарат жазылады. 

«Қ»-«қызықты» бағанына оқушылар жұмыс бойынша қызықты мәліметтерді жазады, оған қоса тақырып бойынша білгісі келетін мәселелер бойынша мұғалімге сұрақтар жазуға болады.

Тыңдалым дағдысы. Жеке жұмыс. 

10 сұрақты тест тапсырмаларын орындату. 

Дескриптор: 

1.Оқушылар мәтінді тыңдайды, жылқы малының қасиетіне байланысты сөздерді есте сақтайды.

2. Берілген тест тапсырмасына жауап береді. 

Қалыптастырушы бағалау. Жинаған ұпай көрсеткішіне байланысты “Сиқырлы сызғышпен” өзін-өзі бағалайды. 

Қазақ әдебиеті сабағында қалыптастырушы бағалау формалары: Топтық жұмыс.

ДЖИКСО – ұжымдық оқыту әдісі. Мақсаты – жалпы мәселені алдымен жұпта, сосын ұжымда талқылау. Бұл жағдайда әрбір оқушы бір сәт өзін мұғалім ретінде сезінеді, оқуға деген жауапкершілігі артады.

Тапсырма. Әңгімені ДЖИКСО әдісі арқылы оқиды. Бұл әдісте айтылым мен тыңдалым дағдылары қалыптасады. 

Қалыптастырушы бағалау. «Бағдаршам»

Түсінгендікті көрсету үшін бағдаршамның түстерін көрнекі құрал ретінде пайдалады. Оқушыларда қызыл, жасыл және сары түсті карточкалар бар, оны олар өз парталарына қояды немесе жоғары көтереді (қызыл = түсінбеймін, жасыл = барлығы түсінікті). Оқушылар бағдаршамның түстерін пайдалана отырып, топтарды бағалайды. ҚБ «???» сараланған сұрақтар-Солай ма, тағы не қоса аласыз?

-Бұл дұрыс, ал оның ....... туралы не айтуға болады?

-...... туралы ойланыңыз.

Қазақ әдебиеті сабағында қалыптастырушы бағалау формалары: Келісу-келіспеу эссесі: “Қазіргі ғылым мен техника дамыған заманда жылқы адамзат үшін  бұрынғыдай құнды емес” 

Дескриптор:

1.Кіріспе. Жылқының қандай жануар екендігі, адамға пайдасы туралы жазу.

2. Негізгі бөлім. Берілген тақырыптағы пікірмен келісетінін не келіспейтінін дәлелмен жазу. 

3. Қорытынды бөлім. Негізгі бөлімде айтылған пікірін қорытындылау. 

4. Көлемі 70-сөзден кем емес

«Өзара редакциялау парағы» арқылы бағалау:

Оқушы

Өзара түзету


Бақылау парақтарының тармағы


Түсініктер мен түзетулер

1.Кіріспе. 

Жылқының қандай жануар екендігі, адамға пайдасы туралы жазу.



2.Негізгі бөлім.

Берілген тақырыптағы пікірмен келісетінін не келіспейтінін дәлелмен жазу.



Қорытынды бөлім. 

Негізгі бөлімде айтылған пікірін қорытындылау.



Көлемі 70-сөзден кем емес. 









Келесі сабақты бастауыш сынып  мұғалімі: Турдиева Альвира Фархатовна: «Обратная связь во время дистанционного обучения»

Асинхронное обучениеВыполнение заданий и участие в общении в комфортном для себя 

ритме. 

Classroom — интерактивный сервис Google для учителей и учащихся с возможностью коммуникации между преподавателем и учениками, а также между самими учащимися. Ребенок может просматривать задания, оставлять свои комментарии и задавать вопросы преподавателю.

Математика пәнінің мұғалімі: Мешитхан Г: Математика сабақтарында формативті бағалауды қолдану

1)     Оқушылардың оқу мақсатын білуі мен түсінуі 

  1. Оқушылармен тиімді керібайланыс 
  2. Өздерінің тану үрдісіне белсенді қатысуы
  3. Оқушылардың бағалау өлшемдерін білуі мен түсінуі
  4. Оқушылардың өз жұмыстарын талдай алуы және талдау мүмкіндіктің болуы (рефлексия)
  5. Бағалау қортындылардың негізінде оқыту амалдарын түзету
  6. Күнделікті тәжірибеде қолданылады(сабақ сайын, күнбе күн);
  7. Алға басуды қамтамасыз ететін кері байланыс;
  8. Оқушыға да, мұғалімге де қолайлы бағалау формасы;
  9. Мұғалімге сыныптың үлгірімін қадағалауға көмектеседі;
  10. формативті бағалау қалыптастырушы, ынталандырушы функцияларды атқарады

Формативті бағалау жолындағы тосқауылдар

1.Бағалау оқушының нені білмейтінін әшкерелеу үшін жасақталады деген ұстаным

2.Оқу бағдарламасын және оқу мақсаттары мен күтілетін нәтиже арасындағы айырмашылықты білмеу

3. Бағалаудың жаңа әдістері мен қағидаларын білмеуі бағалау да қалай  шешім қабылдау керектігінде қиыншылық тудырады

Қорытынды: 

  • Бағалау үдерісі – бүгінгі оқыту мен оқудың маңызды элементтерінің бірі
  • Оқу үдерісін басқарудың тиімділігі бағалауды дұрыс ұйымдастыруға байланысты
  • Оқудың нәтижелерін бағалау үдерісі формативті және жиынтық бағалаудан тұрады. 


   Семинардың     соңында М.Е.Бодауов өткен іс –шаралар бойынша қатысушылардан шебер сынып, сабақ өткізген әріптестерінің жұмысы бойынша  ұсыныстарын айтып, өз пікірлерін айтуды ұсынды. 

Көрсетілген сабақтар бойынша қатысушылар  талдау жасап, жақсы, әлсіз  жақтарын айтып, ұсыныстарын айтты. Ұйымдастырушыларға алғысын білдіре отырып, өздеріне алған мағлұматтар жайлы айтып өтті, әріптестерінің  сабағына деген жақсы пікір айтып, ризашылығын білдірді. 

Семинардың соңғы бөлімі «Бағалау түрлері» мәлімет беріп, түсіндіріп шықты.  Қалыптастырушы бағалаудың тиімді  әдістері

Семинар бойынша ұсыныстар:

  1.  Ашық сабақ, шебер сынып, коучинг сабақтарын өткізіп, іс –тәжірибелерімен бөліскен пән мұғалімдерін мадақтамамен марапаттау
Келесі семинарларда  сабақтың мақсаттарына сай  бағалау критерийлер мен дескрипторлар құруға жаттығ
Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив